מדיניות החזרות וביטולים
ביטול עסקה או החלפה או החזרת מוצר – תיעשה תוך 14 יום* מיום העסקה או מיום קבלת חשבונית העסקה או מיום קבלת המוצר, המאוחר מבניהם.
*אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל את העסקה תוך 4 חודשים מיום העסקה או מיום קבלת חשבונית העסקה או מיום קבלת המוצר, המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
לאחר ביטול עסקה ניתן לקבל החזר כספי מלא, זיכוי או פריט חלופי.
לא ניתן להחליף או להחזיר מוצר שנעשה בו שימוש או שאריזתו נפתחה, או נגרם לו נזק.
לא ניתן לבצע החזר למוצרים כגון ציוד מתכלה, סוללות, אוזניות, שעונים חכמים, טאבלטים, מחשבים ניידים וטלפונים סלולריים או כל ציוד שהלקוח ביצע בו אקטיבציה.
ניתן להחזיר/ להחליף במגוון חנויות בזקסטור.
ביטול העסקה יכול להיעשות בפנייה לבזק – בכתב בדואר רשום לכתובת: "בזק, החברה הישראלית לתקשורת בע"מ, המנור 7 חולון 5886105
או בדואר אלקטרוני:bstore@bezeq.co.il
או בפקס מספר 03-6118221 או 03-9193729
בעל פה בטלפון 1-800-700-111 (ימים א'-ה' בשעות 08:00- 17:00, יום ו' – 08:00-12:00)
או בפניה באמצעות אתר האינטרנט (בעסקה שניתן להתקשר לגביה באמצעי זה). בעת הפנייה יש לציין פרטים מזהים כגון שם, מספר טלפון, מס. ת.ז. וכן מספר הזמנה.
ביטול כאמור יכנס לתוקף כעבור 6 ימים מיום קבלת ההודעה בדואר רשום או 3 ימים מיום קבלתה בדרך אחרת, עם זאת, ביטול העסקה אינו פוטר את מבצע הפעולה מהחזרת המוצר בהתאם וכקבוע בתקנון האתר.
למדיניות החזרת מוצרים המלאה כמפורט בתקנון האתר.